MOJO Japanese Kitchen Delivery
Spoorstraat 28
035-7400022
Sandra
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Geen bestelling te beoordelen, want na 2,5 uur nog steeds geen eten ontvangen. Meerdere keren gebeld: "ja, sorry we hebben maar 1 bezorger en die is nieuw. We gaan uw bestelling opnieuw maken want die is niet meer warm". De tweede keer dat ik belde hetzelfde antwoord. Uiteindelijk heb ik na 1 uur en 45 minuten de bestelling geannuleerd. Of ik een mailtje wilde sturen voor het crediteren van het bedrag. Krijg ik het verkeerde mailadres.... uiteindelijk via de website de mail verzonden. Ik ben benieuwd of ik het bedrag ooit terug ontvang. Eerder nooit klachten gehad, maar vandaag echt zeer teleurgesteld.
2-10-2021
Beste Sandra,
Allereerst onze oprechte excuses!
Ik heb uw mail zojuist beantwoord. Ik wacht op uw rekeningnummer, dan kan ik het bedrag van €31,05 terug naar u boeken. We werken met een tussenpersoon multisafepay, waar ik geen rekeningnummers zie.
Door de heropening sinds juni en toch door de corona pas is het onverwachts drukker dan verwacht zowel in het restaurant en bezorging. Wij hebben sinds juni ook beperkte postcodes waar we alleen nog bezorgen.
Hoop op een betje begrip van u.
Nogmaals excuses!
Team Mojo Hilversum