MOJO Japanese Kitchen Delivery
Spoorstraat 28
035-7400022
Sabrina
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Wij bestellen al 4 a 5 jaar bij MOJO.
Altijd goed geholpen.
Maar vandaag niet de eigenaar vond ik heel erg onbeschoft. We hadden eten besteld en zouden na 3 kwartier komen na een uur was het er nog niet ben 3 door verbonden. De 2e zei het staat klaar het gaat nu de deur uit. Toen kreeg ik de eigenaar nee we gaan het nu maken. Vond echt heel schandalig hoe hun met mensen om gaan. Echt heel erg. Dus wou me geld terug stuur maar een email. Het maakt hun niet uit dat vaste klanten niet meer komen. Ben na MOJO toe gegaan om me geld terug te hallen. Ja het staat voor u klaar geen excuus geen sorry. Nee dan hoeft het ook niet. Zat met 2 kleine kinderen thuis die trek hadden en hoog zwanger ze had alleen maar een weer woord dat het ons fout was
Nee de fout was van jullie de website. Je had tenminste sorry kunnen zeggen en met iets kunnen komen.
Ons zie je niet meer terug. En denk nog wel meer vaste klanten.
Zoals buren en vrienden
Schandalig van jullie na zoveel jaren.
20-11-2021
Beste Sabrina,
Ik vind het jammer te lezen dat u niet alles schrijft hoe het was. Ik heb u gesproken en naar u geluisterd, maar u wilde niet naar mij luisteren. U man had nog gezegd anders haal ik de bestelling op en u zegt dan neee ik wil nu mijn geld terug, ik kom het halen ook. U bestelling stond klaar, maar u wilde hem niet meenemen, het bedrag heb ik terug gestort naar u en u heeft meegekeken. De bon kwam om 18.28 binnen, en u belt om 18.50 waar mijn bestelling is, omdat u zei dat u 18.00 had besteld. Wij werken met ons tussen persoon multisafepay en krijgen de bonnen binnen van hun, ik liet u ook zien dat wij de bon 18.28 binnen hebben gehad. En jammer dat u zo over mij schrijft, want echter heb ik naar u geluisterd en geeft u ons niet de kans om echt naar ons te luisteren, u was boos en wilde de bestelling niet meenemen. Ohja en Mojo bestaat nu 3,5 jaar en niet 4-5 jaar wat u zei.
Team Mojo Hilversum