MOJO Japanese Kitchen Delivery
Spoorstraat 28
035-7400022
Marco
1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service
Op Valentijnsdag heeft MoJo een leuk menu. Deze online op hun eigen website besteld om 16.30 uur voor bezorging om 19.00 uur. Ik denk mooi op tijd besteld, want ze zullen het wel druk hebben op deze dag. Helaas om 20.30 uur nog steeds geen eten en telefonisch is MoJo Hilversum onbereikbaar. Uiteindelijk ben ik ca. 20.40 uur op mijn scooter gestapt en naar de vestiging Hilversum gereden. Navraag binnen waarom mijn bestelling niet is bezorgd kreeg ik eigenlijk geen antwoord op. Het was één grote chaos binnen en iedereen liep als een kip zonder kop door elkaar heen te rennen en te schreeuwen. Ze kwamen ook niet met een oplossing, dus ik heb gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Dit schoot ook niet echt op en door de avondklok moet ik op tijd thuis zijn. Redelijk geïrriteerd heb ik gezegd geef mij gewoon mijn geld en dan kan ik weg waarop een medewerker mij nog even de les ging lezen. Het lijkt de omkeerde wereld wel! MoJo maakt er een puinhoop van en geven mij en dat ze het druk hebben de schuld. Waarom denk je dan dat ik om 17.30 uur al heb besteld!!! Ik heb al heel vaak hier besteld, maar dit was echt schandalig. Het woord sorry heb ik niet gehoord!!! En ze kwamen ook niet met een oplossing en/of tegoedkoming. Zo ga je toch niet met je klanten om! Echt schandalig hoe ik ben behandeld en mijn valentijnsavond verpest.
15-2-2021
Beste Marco,
Allereerst onze oprechte excuses. In ons systeem is ons tussen persoon waar wij de bonnen binnen van krijgen blijven hangen, waardoor alle bonnen op een gegeven moment in 1 keer binnen kwamen, waardoor onze chef's het niet aan konden.
Alleen vind ik u feedback niet zo heel netjes. Ik heb mijn excuses aangeboden en mijn 2 collega's ook, dat u geïrriteerd was, dat is helemaal begrijpelijk u komt gelijk naar ons toe en zegt ik wil mijn €40,- nu terug! en met wat wisselgeld terug, zodat wij u €40,- konden geven. Wij wilden eerst weten welke bestelling het was, zodat wij de order uit het systeem kon halen. Mijn personeel heeft gezegd dat u rustig moest zijn en respect voor het team, dat u natuurlijk €40,- terug krijgt, maar dat het hele team hard zit te werken!
U liet ons ook niet uitpraten en wilde meteen geld terug en bent weggelopen, dan komen wij zeker niet uit met een oplossing! Fouten kunnen gebeuren, en wij deden ons uiterste best om alles goed op orde te maken, alleen ook jammer dat u ons geen kans gaf!
Met vriendelijke groet,
Linda Zhou